fredag, augusti 10, 2007

Min apple-önskelista

För ett tag sedan tog jag steget tillbaka till Mac efter ett par års exil med diverse PC datorer som bara gjorde mig deprimerad. I Vintras köpte jag en iMac. Jag älskar! Det har aldrig varit lättare/roligare att använda sin dator till arbete, tanka film/musik, blogga etc. Aldrig mera PC!

Här är min topp 3 önskelista med Appleprodukter:

  1. iPhone. Många har gnällt på den och ännu fler har hyllat den. Jag vill ha! Framtiden börjar närma sig. Synd att den inte har släppts i Sverige än.
  2. iPod 80gb vit + Bose Sounddock vit. Så snyggt. Så lite plats tar det och Bose gör erkännt bra ljudprodukter.
  3. Nya iMac. Som den gamla, fast ännu bättre. Tunnare dator och upphottad prestanda. Nytt tangentbord helt i aluminium som är mycket mindre. När jag köper en ny blir det en sådan, ifall det inte kommit ännu bättre. Visserligen var den helvita snyggare, men den nya är vassare och helt i aluminium/glas. Varför köpa något stansat Pc-skit som aldrig vill som du vill? Den nya ligger dessutom under vad den gamla iMacen gjorde i pris.
Om du skulle vilja köpa något av detta till mig, eller till dig själv/någon annan, klicka på länkarna i önskelistan ovan eller tryck på bannern ner till på min blogg. Applestore har UPS-leverans som kommer nästa dag, ifall varan finns på lager, utan extra kostnad (vid köp över en viss summa).

Nya iMac.

Inga kommentarer: