söndag, januari 27, 2008

...och vi fick njuta av segerns sötma igen...

Och det blev 46-30 i returmatchen mot (några från) Lund. I Lund. Till Lunds försvar måste jag säga att det var jämnare denna matchen, jämfört med förra, som slutade med att vi vann med det dubbla. Vi låg ganska ohotade på över 10 poängs överläge hela matchen och hade ett bättre lag helt enkelt. Hallen var ganska liten och vi var ganska många i laget, jämfört med när vi spelade i Åmål. Vi bytte som med hockeykedjor 5-5. Så orken var aldrig ett problem direkt. Och mycket mer om det finns det inte att skriva. Jo vi kanske ska spela retur-retur i Malmö snart. På högskolan.


Ö.f.v: Laura, Moa, Jerry, Martin, Tommy, Robert, Juan, Hakem
N.f.v: Ola, Volia, Jasmina (Coach)

AddThis Social Bookmark Button

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha ett a tillagt på slutet i mitt namn!!! :D //jasmina

Anonym sa...

Hejsan!

Jag kommer att flytta ner till Malmö nästa vecka och skulle gärna villja spela basket på motionsnivå. Jag saknar verkligen basketen och tycker det är ungefär det roligaste man kan sysselsätta sig med!

Har du några tipps var man kan vända sig om man vill spela basket? Jag är 22 om det har någon betydelse:P

Mvh

Alexander
mail: aflensburg@hotmail.com

Anonym sa...

Alex: Vi har tyvär fullt på basketen på högskolan. Mycket populärt visade det sig. men kontakta Malbas rllrt Skånes basketförbund och fråga dem http://www.basket.se/skane/ De bör veta.