tisdag, februari 20, 2007

Ny sambo igen

I söndags (18 feb) flyttade min bror Jens ut, till dalaplan. han tog min flickväns lägenhet på Dalaplan. In till mig flyttade Silvia istället. Uppköp eller nerköp? Låter det vara osagt av diplomatiska skäl.

2003 bodde vi tillsammans senast. I december 2003 flyttade vi ut ur vår lägenhet på Göingeplan vid Nobeltorget. Jag flyttade till Barcelona för att få lite luft under vingarna och för att plugga spanska. Silvia flyttade då till Dalaplan, där Jens bor nu. Tre år sedan var det som vi bodde tillsammans och nu var det dags igen. Jens och jag har bott tillsammans i ett år ungefär och nu var det dags att röra på sig igen för Jens.

I över tre år har jag stått emot de mörka krafterna, men nu tog ljuset slut. Silvia krävde nämligen att få ha sin tv med sig. Får se om jag fastnar framför den, tror inte det. Hoppas inte det. Som tur är har MKB tagit bort typ alla tv-kanaler. Men vi ska skaffa box så vi kan få lite fler kanaler.

Inga kommentarer: